Rasfoieste si comanda.

RMada

Membru din 18/03/2022

0

2

Call It Home: The Details That Matter - Amber Lewis

Povestea mea despre dragostea pentru cartile de design interior începe acum aproximativ 2 ani. “ Răsfoind “ site-ul Libris observ o coperta a unei cărți intitulată Made For Living scrisă de Amber Lewis. Căutând mai multe imagini in legătura cu acest titlu mi-am dat seama ca este o carte superba și am comandat-o. Astfel am devenit fanul autorului. Bineinteles ca, la aflarea vestii ca autorul urmează sa publice alta carte am fost nerăbdătoare sa treacă timpul ca sa pot achiziționa și cea mai noua carte publicată intitulată Call it Home.O carte absolut frumoasa și la conținutul paginilor cât și la calitatea coperții sau hârtiei. Cartea prezintă idei (imagini și text ) de amenajare in stil natural, creat din materiale naturale. Paleta de culori folosită pentru prezentarea amenajării diferitelor camere este, la fel, alcătuită din culori calde,naturale care inspira rafinament dar in același timp simplitatea. Pot spune ca acesta este un fel de “ semnătura” a autoarei, adică crează spații sofisticate, elegante, rafinate, calitative, folosindu-se de elemente naturale din natura. Acesta carte cuprinde idei de amenajare din toate categoriile de camere sau diferite zone unde se afla casa adică in zone de munte sau chiar mare. Dacă va plac amenajările in stil natural-elegant-rustic-american atunci aceasta carte va poate salva și ajuta sa va creati spațiul dorit fără a avea sentimentul de teama ca veți greși la detalii, iar rezultatul va fi unul impecabil care v-a crea un impact ca atunci când spațiul de locuit este gândit de un designer profesionist.Pentru mine, aceasta carte este o oaza de frumusete,de idei,de calitate. Nu ezit ori de care ori a apărut sau va apărea o carte scrisă de Amber Lewis sa o adaug in colecția mea. Fie ca sunteți un simplu doritor de a va crea propriul spațiu de locuit, fie ca sunteți studenți in acest domeniu al designului sau chiar designeri cu experiența aceasta carte va v-a fi un ajutor și echilibru in procesul amenajării spațiului numit “ Acasă “

2023-11-21 10:17:49

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

Aceasta “revista” îmi amintește de ziarele vechi care nu prea mai prezintă interes pentru majoritatea persoanelor, dar care, aveau un farmec aparte, o sursa palpabila de informare, Detașare, încântare și inspirație. Are hârtia plăcută și la culoare și la atingere, iar in ceea ce privește mirosul de hârtie autentica nici nu pot sa exprim in cuvinte cât de relaxant este. Este o idee extraordinara din partea celor de la Libris pentru ca, astfel mențin o tradiție care este din ce in ce mai rară datorata in special tehnologiei și faptului ca oamenii prefera sa citească, sa se informeze, sa răsfoiască mai repede paginile Internetului , degradand astfel o “ ocupație” atât de relaxanta cum este aceea a cititului unei cărți, unei reviste, unui ziar. Așadar apreciez aceasta idee a celor de la Libris de a duce mai departe tradiția rasfoitului unui ziar, deși acest lucru nu este contracost ci mai degrabă din plăcerea lor de a le oferi clienților un mic cadou din care pot citi ce cărți noi apar, informații despre scriitori , cărți și diferite subiecte interesante.Pentru mine reprezintă o adevarata placere sa plasez o comanda și sa deschid un colet in care cei de la compania de unde comand pun puțin suflet, o mică atenție cum sunt gazeta, semn de carte, mică felicitare sau abțibild. Întâlnesc din ce in ce mai rar aceasta atenție și semn de respect acordat clienților.Recomand cu încredere Libris și fiți convinși ca, de fiecare data, veți primi in fiecare colet gazeta din luna respectiva Libris impreuna cu semnul de carte sau abțibild. Încercați sa savurata cititul gazetei, sa o mirosiți și sunt convinsă ca veți avea amintiri de alta data foarte prezente și care va vor pune un zambet pe fata și va va însenina ziua, seara sau orice anotimp. Încercați sa apreciați acest efort al celor de la Libris și sa îl prețuiți cel puțin citind fiecare pagina, rând sau cuvânt aflat in gazeta Libris și mai ales, sa duce-ți mai departe aceasta “tradiție” împărtășind cât mai multor persoane bucuria

2023-11-10 06:26:59

0