bogdanbotezatu

Membru din 05/12/2022

0

3

Love, Freedom and Aloneness

Love, Freedom and Aloneness

"Love, Freedom and Aloneness" de Osho este o călătorie profundă în esența umană. Cartea explorează complexitatea relațiilor, aducând în prim-plan libertatea și singurătatea ca elemente esențiale ale evoluției personale. Cu o abordare captivantă și înțelepciune înțeleaptă, Osho oferă o perspectivă revoluționară asupra iubirii și a vieții. O lectură esențială pentru cei care căută înțelegerea profundă a sinelui și a relațiilor umane.

2024-01-12 01:48:57

0

Stiinta increderii - John Gottman

Stiinta increderii - John Gottman

"Stiinta increderii" de John Gottman oferă o perspectivă captivantă asupra construirii și menținerii încrederii în relații. Cu abordarea sa științifică și studiile cuprinzătoare, autorul dezvăluie secretele unei relații sănătoase. Este o lectură esențială pentru cei interesați de psihologia relațiilor, oferind sfaturi practice și insights profunde. Gottman demonstrează cum să navighezi în complexitatea încrederii și să construiești conexiuni autentice. O carte indispensabilă pentru cei care doresc să își îmbunătățească relațiile și să creeze legături puternice.

2024-01-12 01:48:16

0

Stilurile de atasament - Amir Levine, Rachel S.F. Heller

"Stilurile de atașament" este o carte fascinantă care explorează profunzimea relațiilor și impactul stilurilor de atașament asupra vieții noastre emoționale. Autorii, Amir Levine și Rachel S.F. Heller, oferă o perspectivă clară și informativă, ghidând cititorul prin descoperirea propriului stil de atașament și modul în care acesta influențează legăturile interpersonale. Cu exemple concrete și sfaturi practice, cartea devine o resursă valoroasă pentru cei interesați să își îmbunătățească relațiile și să înțeleagă mai bine dinamica emoțională.

2024-01-12 01:47:17

0