Cititorul D9BF8F

Membru din 21/05/2023

1

5

Traiesc din nou - Principesa Ileana a Romaniei

Cartea prezintă viața Principesei Ileana a României din perspectiva propie. Amintirile din copilărie, adolescență și maturitate surprind întâmplări din viața privată și politică a vremii, unele neplăcute, dar care dovedesc spiritul puternic și curajos de a face față tuturor schimbărilor de regim. De asemenea, sunt prezentate proiectele Principesei Ileana pentru românii cu situații defavorizate și implicarea ei pentru binele poprului român.

2023-12-09 02:03:07

0

Cartea femeilor care merita mai mult - Dr. Shefali Tsabary

Este o carte pe care orice femeie trebuie să o aibă în bibliotecă. Cartea conduce cititorul pe drumul trezirii spirituale și accentează importanța construirii relației cu sine. Este o carte în care informațiile sunt neașteptat de realiste, prezentându-se idei valoroase despre ego, biologia feminină și masculină, minciniule despre dragoste, căsnicie, maternitate și altele. Ultima parte a cărții pune accent pe trezirea spirituală a femilor prin sfaturi practice.

2023-10-12 06:02:52

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

Gazeta lunii august mi-a adus în vedere noile apariții editoriale precum și interviuri exclusiviste cu unii autori. M-a impresionat dialogul cu Manuela Zipiși în care se discută despre volumul Orașe ce are numeroase semnificații, căci cele 10 povestiri au loc în 10 orașe diferite. Simbolistica numerologică este cea sub semnul căreia stă întreaga acțiune. Pe lângă acestea, rubrica de Noutăți editoriale aduce în prim plan numeroase titluri noi, dintre care mi-a atras atenția Cum să te apropii de copilul tău, de Daniel J. Crawford.

2023-09-15 05:50:17

0

Ranile emotionale - Ana Sandrea

Ranile emotionale - Ana Sandrea

Cartea Rănile eomționale este una dintre cele mai bune lucrări despre terapia personală și vindecarea emoțională. Datorită acestei cărți am conștietizat care sunt rănile mele, fiecare capitol având o serie de exerciții de identificare a sinelui și de conștientizare a ceea ce se întâmplă cu partea noastră emoțională. Exercițiile le-am lucrat cu drag și chiar am cumpărat cartea și pentru personale cu care am avut o relație toxică tocmai spre a se vindeca. Autorul caută mult în trecutul nostru și scoarte la iveală tot ce nu ne este folositor și trebuie eliminat din viața noastră. Iertarea, recunoștința și iubirea sunt sentimentele care predomină și cu care ne inspiră autoarea.

2023-09-07 12:26:44

1

Ziua in care m-am iubit cu adevarat - Andreea Savulescu

Am cumpărat această carte la recomandările unei platforme online din categoria dezvoltare personală. Nu am crezut vreodată că această carte mă va determina să caut și mai mult în interiorul meu și să scot la iveală rănile pe care le aveam pentru a le vindeca. Este o carte despre evoluția personală și profesională a autoarei în care mă regăsesc pe deplin. Fiecare capitol începe cu un citat motivant ce conține esența lecției despre vindecare și se încheie cu fraze despre cum să ne acceptăm și să ne iubim căci nimeni altcineva nu o va face în locul nostru. Este o carte pe care oricine trebuie să o aibă în bilioteca personală căci îndeamnă la meditație și analiză profundă.

2023-09-07 12:25:14

0