Cititorul 1804E7

Membru din 11/08/2023

1

4

Baiatul cu pijamale in dungi - John Boyne

A meritat din plin. A fost o carte absolut minunată, o carte care, precum altele, are acțiunea plasată în perioada Celui De-Al Doilea Război Mondial. Ei bine, această carte e totuși diferită față de multele romane care au acțiunea în aceeași perioadă de timp. Este o carte prin intermediul căreia vedem războiul prin ochii unui copil. Mai exact, prin ochii lui Bruno.

2023-09-05 05:06:23

1

Englezul din Gara de Nord - Tatiana Niculescu

Am luat cartea dintr-o librărie din oraș, de fel nu imi place sa citesc recenzii înainte, știu ca nu ar trebui sa judeci o carte după copertă dar din păcate asta am făcut, am crezut ca e ceva romantic după titlu si copertă dar am fost dezamăgit deoarece a fost mai mult despre războaie, armată, chestii de genul, m am oprit pe la jumătatea cărții . Dacă îți plac subiectele de genul , o recomand, dar eu din păcate am judecat-o după copertă, nu faceți același lucru cu orice alta carte.

2023-09-04 09:08:06

0

Eleanor si Park - Rainbow Rowell

Eleanor si Park - Rainbow Rowell

5 stele, recomand cu încredere in zilele ploioase și triste, cartea te face să îți creezi propria lume in minte,o lume unde poți vedea personajele si acțiunea lor doar citind. Te destinzi si te relaxezi. E perfectă<3

2023-09-03 11:02:58

0

Padurea norvegiana - Haruki Murakami

Padurea norvegiana - Haruki Murakami

Foarte frumoasă cartea, o poveste drăguță care se concentrează pe viața unui adolescent, pe trăirile lui, pe viața sa de la facultate si pe fata de care ii place, fată care a fost iubita celui mai bun prieten al său care s-a sinucis, lăsând în urma sa o posibilitate a unui cuplu cu complicații. Merită citită, dacă te apuci nu te poți opri la 2/3 pagini, te adâncești in poveste si parcă trăiești acțiunea împreună cu personajele.

2023-09-03 10:45:28

0