Oprea Ana-Maria11

Membru din 03/12/2019

3

46

de review-uri

Frida Kahlo si culorile dragostei - Caroline Bernard

“Frida Kahlo și culorile dragostei” a devenit cu ușurință unul dintre romanele mele preferate, iar artista m-a impresionat datorită experiențelor tragice prin care a trecut de-a lungul anilor, fie ele de natură fizică sau emoțională.

2023-10-27 09:51:24

0

Fantanile tacerii - Ruta Sepetys

Fantanile tacerii - Ruta Sepetys

Acțiunea are loc în anul 1957, sub conducerea generalului Francisco Franco. Ruta Sepetys știe cum să își sensibilizeze cititorul, să îi aducă în față adevărul crud, ca mai apoi să îi prezinte latura frumoasă a vieții și speranța într-un viitor mai bun pentru personaje. Ana și Daniel, cei doi protagoniști ai romanului, se întâlnesc într-un moment nepotrivit, moment în care diferența dintre locurile din care provin este evidentă

2023-03-07 10:52:05

0

Cele doua vieti ale Lydiei Bird - Josie Silver

Cea de-a doua carte pe care o citesc de la Josie Silver prezintă o întâmplare nefericită din viața Lydiei Bird, întâmplare ce îi va schimba complet viața. Este o poveste tristă, iar stilul de scriere este lejer. Mi-a plăcut atmosfera pe care autoarea a creat-o, astfel încât citești cu drag fiecare pagină, dorind să descoperi ce va decide protagonista. Va continua Lydia să sufere sau va decide să meargă mai departe?

2023-03-07 10:50:49

0

Sabotorul de la Auschwitz - Colin Rushton

"Sabotorul de la Auschwitz" este mărturia lui Arthur Dodd, un soldat britanic ce a fost ținut prizonier la Auschwitz. Acesta nu a trecut numai prin experiențe traumatizante, ci a fost nevoit să privească modul in care erau tratați evreii. Deși la început am parcurs cu ușurință povestea lui Arthur, la un moment dat lucrurile au devenit mult prea dureroase și am avut nevoie de pauze în care să îmi pun gândurile în ordine.

2023-03-07 10:47:00

0

Tatiana si Alexander - Paullina Simons

Tatiana si Alexander - Paullina Simons

Îmi era dor de Tatiana și Alexander, personajele principale din "Călărețul de aramă"❤. În acest volum aflăm mai multe despre trecutul lor, despre părinții lui Alexander și deciziile pe care aceștia le-au luat pentru viitorul fiului lor. Trebuie să recunosc că nu mi-a plăcut atât de mult precum primul volum, însă a fost o plăcere să citesc despre cele două personaje. Atât Alexander, cât și Tatiana sunt caractere puternice, persoane ce și-ar sacrifica fericirea pentru liniștea celor din jur.

2023-03-07 10:46:04

0

Simte din nou. Seria Again Vol.3 - Mona Kasten

"Simte din nou" îi are în centru pe Sawyer și Isaac, doi adolescenți diferiți din toate punctele de vedere. Sawyer este fata rebelă, pasionată de artă, misterioasă și curajoasă, în timp ce Isaac este timid și privit drept "tocilar". Relația lor începe ca o prietenie, însă este presărată cu provocări, lacrimi și speranțe. Mi-a plăcut modul în care a evoluat acțiunea, precum și accentul pus pe caracterul protagoniștilor.

2023-03-07 10:45:26

0

Pierduta in asteptare - Gytha Lodge

Pierduta in asteptare - Gytha Lodge

Un thriller fascinant, electrizant, șocant⚡. Cadavrul unei tinere dispărute în anul 1983 este găsit 30 de ani mai târziu, iar adevărul iese treptat la iveală. Într-o noapte de vară, 7 prieteni merg cu cortul în pădure, însă numai 6 se întorc. Ce s-a întâmplat cu Aurora și cine este vinovat? Ce secrete ascund cei 6 supraviețuitori? Și ce rol joacă drogurile în această poveste?

2023-03-07 10:44:46

0

Ghidul invingatoarei - Natalie MacNeil

Ghidul invingatoarei - Natalie MacNeil

"Ghidul învingătoarei" este un ghid scurt, dar cuprinzător, despre cum îti poți deschide si dezvolta o afacere. Cartea conține sfaturi practice și se bazează pe 7 pași prin care poți dobândi succesul în domeniul în care activezi. De la găsirea numelui potrivit pentru afacerea ta până la construirea unei echipe care să dea randament, totul este frumos scris si explicat, astfel încât fiecare persoană poate adapta sfaturile din carte la viața profesională. Cartea conține numeroase detalii din viața autoarei, Natalie MacNeil, care și-a urmat visurile și a ajutat femeile din întreaga lume să dobândeasca succesul

2023-03-07 10:43:53

0

Povesti la Castel - Teodora Matei

Povesti la Castel - Teodora Matei

Seria "Povești la castel" este una dintre preferatele mele de la @tritonicbooks, fiind o poveste în care elementele magice și cele realiste se îmbină și conturează o lume nouă. Teodora Matei știe cum să îl captiveze pe cititor, cum să îl șocheze ca mai apoi să îi ofere răspunsuri. În acest volum avem parte de răsturnări de situație, de fragmente din trecutul personajelor și de un final surprinzător. Dacă volumul 2 m-a făcut să urăsc un anumit personaj, "Inima castelului" mi-a oferit o nouă perspectivă asupra evenimentelor și m-a determinat să îmi schimb părerea. Dacă sunteți în căutarea unei povești fascinante, vă recomand să încercați seria Teodorei Matei

2023-03-07 10:42:57

0

Tusa Mame. O aventura ireverentioasa - Patrick Dennis

În ceea ce privește actiunea, nu o avem in centru numai pe Mame, ci și pe Patrick, nepotul de 10 ani ce îi va rămâne în grija după moartea tatălui. Amândoi vor evolua frumos pe parcursul cărții, se vor maturiza și vor trece prin situații neprevăzute��

2023-03-03 11:06:46

0

Cum sa-ti faci norocul. Secretele prosperitatii - Alex Rovira, Fernando Trias de Bes

��O poveste interesantă despre provocarea pe care Merlin le-a dat-o cavalerilor săi, aceea de a găsi un trifoi cu patru foi în Pădurea Fermecată. ��Cartea are la bază 10 sfaturi prin care poți avea noroc. ��Personaje interesante, un fir narativ ușor de urmărit și un stil de scriere lejer. ��O alegere perfectă dacă aveți chef de ceva lejer, dar palpitant.

2023-03-03 11:05:46

0

Disparitia lui Annie Thorne - C.J. Tudor

Eram convinsă că o să îmi placă cartea deoarece C.J. Tudor mă cucerise deja cu "Omul de cretă"(carte citită acum doi ani & iubită). Ador faptul că autorul se bazează pe crearea unei atmosfere care să susțină povestea și ne dezvăluie treptat bucăți din sufletele și gândurile personajelor principale. Mereu am apreciat la cărtile thriller partea umană, iar aceasta se poate observa și în cartea lui C.J. Tudor. Pe lângă evenimentele sinistre care se petrec în lumea personajelor, se vorbește si despre hărțuire, manipulare, violență fizică și psihică, toate completându-se reciproc

2023-03-03 12:11:51

0

Frica de a-ti fi frica - Andre Marchand, Andre Letarte, Amelia Seidah

A fost o lectură interesantă, cu un stil de scriere ce îți permite să înțelegi subiectul tratat chiar dacă nu ai cunoștințe din acest domeniu. Cartea vine cu exemple din viața unor oameni ce se confruntă cu tulburarea de panică, tulburare ce le afectează viața într-o mare măsură.

2023-03-03 12:11:00

0

Netarmuritul zbor al sufletelor desfranate - Paul Pufan

Romanul conține mister, dramă și prezintă o parte thriller. Am pornit de la început cu niște păreri, iar pe parcurs secretele dezvăluite m-au făcut să îmi pun întrebări și să îmi schimb constant punctul de vedere. Niciun personaj nu este ceea ce pare, iar evenimentele care apar pe parcurs sunt de-a dreptul șocante. In centru o avem pe Ashley, o tânără prinsă într-o căsătorie nefericită, ce trăiește o dramă extraconjugală cu Mark. Mi-a plăcut faptul că am avut acces la gândurile și trăirile personajelor principale, astfel încât drama fiecăruia a fost usor de înțeles.

2023-03-03 12:09:40

0

Viata invizibila a lui Addie LaRue - V.E. Schwab

Am înțeles-o pe Addie, iar trăirile ei mi s-au părut atât de puternice și frumos descrise încât am simțit că sunt alături de ea în fiecare pagină sau capitol. Poate că alegerea pe care a făcut-o nu a fost cea mai bună, însă, dacă ne raportăm la trecutul ei, sunt sigură că oricine ar fi procedat la fel.

2023-03-03 12:08:32

0

Iubit de imprumut - Kasie West

Iubit de imprumut - Kasie West

Povestea din spatele cărții ele una simplă: părasită in ziua balului, Gia decide să salveze aparențele prezentându-se cu un "iubit de împrumut", mai exact primul tip întâlnit în parcare. Nu pot să zic că mi-a plăcut tare mult de Gia, fiind genul de persoană care pune mai mult accentul pe aparențe sau pe impactul din social media decât pe relatiile din jur, însă raportându-mă la contextul in care se desfăsoară evenimentele, am putut să înțeleg. Personajele sunt naive, actiunile lor nu au neaparat sens, însă sunt drame adolescentine prin care cred că fiecare a trecut la un moment dat��.

2023-03-03 12:06:34

0

Cartea alinarii - Matt Haig

Cartea alinarii - Matt Haig

Îl admir foarte mult pe Matt Haig și mă bucur că acesta reușește să vindece oameni prin simple gânduri adunate pe hârtie.�� "Cartea alinării" este lectura din care poți citi atunci când te simți pierdut sau neîncrezător; este cartea din care poți citi in metrou, la birou, in pat alături de o ceașcă de cafea și ceva dulce.

2023-03-03 12:05:36

0

Ultima vara otravita - Tony Mott

Ultima vara otravita - Tony Mott

"Ultima vară otrăvită" ne prezintă o nouă crimă înfăptuită în Brașov, oraș pe care autoarea ni-l prezintă într-o lumină diferită. Rezolvarea cazului aduce la suprafață întâmplări din trecutul personajelor, astfel încât lucrurile devin mult mai complicate decât sunt in realitate. Moartea unor femei ce nu par a avea prea multe lucruri în comun aduce in atenția detectivilor crime petrecute în alt oraș, dar cu un mod de execuție asemănător. Există o legătură între evenimentele prezentate? Cum vor reacționa Gigi, Matei, Vlad și personajele implicate în anchetă?

2023-03-03 12:04:38

0

Frumoasele adormite - Stephen King, Owen King

A fost interesant modul în care King s-a jucat cu cele două genuri literare: SF & Thriller; la un moment dat, totul părea atât de real, încât linia dintre acestea devenise invizibilă. Subiectul pe care il abordează romanul este unul inedit: ce s-ar întâmpla într-o lume a bărbaților, o lume în care femeile sunt acoperite de coconi după ce adorm, iar cine îndrăznește să le trezească are de suferit?

2023-03-03 12:02:29

0

O numaratoare inversa - Emilia Toma

O numaratoare inversa - Emilia Toma

"O numărătoare inversă" a fost o lectură greu de digerat datorită subiectului pe care îl propune. Personajul nostru principal, Ovidiu, este violent în cadrul relațiilor pe care le are cu femeile, însă acest lucru se datorează unor factori și persoane din trecut. A fost scrisa atât de realist cartea, încât la un moment dat ajunsesem să îl înțeleg pe Ovidiu, în ciuda faptului că nu promovez un astfel de comportament. Emilia nu se axează numai pe Ovidiu, ci si pe membrii familiei sale sau pe cele două femei importante din viața lui- Ana și Vanda.

2023-03-03 12:01:19

0

Blesteme stravechi Vol.2: Cartea alba pierduta - Cassandra Clare, Wesley Chu

"Cartea albă pierdută" este cel de-al doilea volum al seriei "Blesteme străvechi" și v-o recomand dacă sunteți fani ai universului vânătorilor de umbre. Și de această dată, liniștitea personajelor principale este spulberată de un eveniment neprevăzut ce va pune la încercare legătura dintre vânătorii de umbre și locuitorii lumii de jos. Fiind cel de-al doilea volum, nu vreau să vă dau spoilere, însă vă pot rezuma acest volum cu următoarele cuvinte: demoni, răsturnări de situație, conflicte, iubire și muuult umor.

2023-03-01 03:46:37

0

Fiica Reichului - Louise Fein

Fiica Reichului - Louise Fein

Acțiunea o urmărește pe Hetty Heinrich, fiica unui ofițer nazist, pe parcursul vieții sale in timpul celui de-Al Doilea Război Mondial. Trăind intr-o familie nazistă, Hetty are un rol precis- acela de a se dedica trup și suflet în cel de-al Treilea Reich. Lucrurile devin complicate atunci când îl reîntâlnește pe Walter, un tânăr evreu pentru care viața nu este deloc ușor. Urmărim cum cei doi trebuie să își controleze sentimentele, să se gândească serios la modul în care văd lumea și să pună sub semnul întrebării tot ceea ce credeau până în acel moment. În niciun caz "Fiica Reichului" nu este o carte de dragoste. Cred că citind această carte am învățat o mulțime de lucruri(printre care să fiu recunoscătoare pentru libertatea de gândire și mișcare pe care o am).

2023-03-01 03:45:14

0

Sanatoriul - Sarah Pearse

Sanatoriul - Sarah Pearse

Cartea mi-a dat puțin vibe de "Shining", cel puțin la inceput, iar acest lucru mi s-a părut minunat. Mi-a plăcut modul în care este construită atmosfera: misterioasă & întunecată. Deși am avut o mică bănuială în legătură cu criminalul, nu mă așeptam la motivul din spatele crimei, a fost total neașteptat. Acțiunea se petrece la Le Sommet, într-o pădure pe coastele Alpilor unde un sanatoriu a fost transformat într-un hotel de 5⭐. Invitată la petrecerea de logodnă a fratelui său, Elin ajunge în acest loc misterios, iar lucruri ciudate se întâmplă. Dispariții, un trecut ascuns al hotelului, mutilări și tot felul de lucruri oribile se întâmplă în "Sanatoriul". Vă recomand cu cel mai drag cartea dacă sunteți fani ai genului��.

2023-03-01 03:44:22

0

eBook Atingerea lui Juliette Vol. 1. Spulbera-ma - Tahereh Mafi

În centrul acțiunii o avem pe Juliette, o tânără a căreu atingere este fatală. Ajungă in mâinile Restaurației, aceasta devine o armă împotriva oamenilor ce nu se supun și totodată o obsesie pentru Warner, conducatorul Restaurației și totodată un personaj nemilos. Actiunea decurge foarte rapid in primul volum si nu ai cum să lași cartea din mână. Cu siguranță în acest an imi propun să termin seria deoarece m-am îndrăgostit de poveste.

2023-03-01 03:42:40

0

Zidul - John Lanchester

Zidul - John Lanchester

Cartea îl are în centru pe Joseph, un tânăr ce ajunge la Zid si trebuie să îndeplinească misiunea de a-l servi și apăra timp de doi ani contra "celorlalți". Conflictul dintre Apărători și Ceilalți este unul ce durează de mult timp, însă nu am înțeles exact care este motivul din spate. Nu mi-au plăcut regulile ce se aplicau în cazul in care Ceilalți reușeau să treacă zidul și nici modul de gândire al unor personaje. Cartea urmărește 3 părți, prezentând astfel evoluția personajelor principale. Mi-ar fi plăcut sa aflu cum a ajuns civilizația la acest punct prezentat in carte, dar și un final mai explicit. Per total a fost o lectură interesantă ce a primit din partea mea 3,5⭐

2023-03-01 03:41:15

0

Autoboyografie. O poveste despre noi - Christina Lauren

Mi-a plăcut destul de mult cartea, a fost o poveste adolescentină cu personaje ce încearcă să se cunoască și înțelegă. Este un roman LGBT, iar eu sunt fană a acestor povești. De asemenea, este o poveste destul de complicată deoarece unul dintre personajele principale face parte dintr-o familie de mormoni și trebuie să respecte anumite principii și reguli.

2023-03-01 03:39:52

1

Menajera - Stephanie Land

Menajera - Stephanie Land

. "Menajera" este o carte despre viața autoarei, scrisă din perspectiva ei și prezentată în mod real. Chiar dacă nu am îndrăgit-o neapărat pe autoare- se plânge destul de mult, consideră că merită mai mult ajutor din mediul exterior, cu toate că nimeni nu este obligat să o ajute- sunt convinsă că ce este prezentat in carte face parte din realitatea cotidiană. Relații abuzive care continuă deși ar trebui să se încheie, greșeli de moment ce ajung să "îti distrugă" viitorul, oameni ce trăiesc din ajutor social, se zbat să supraviețuiască și să scape de sărăcie.

2023-03-01 03:39:10

0

Anul de gratie - Kim Liggett

Anul de gratie - Kim Liggett

Anul de grație" se anunța a fi distopia perfectă pentru mine: o lume în care fetele sunt obligate să își distrugă magia, o misiune imposibilă și plină de aventură, suspans, intrigi, răsturnări de situație. Cu toate acestea, am descoperit personaje rele, incapabile de empatie, reguli fără sens și supunere completă. Mi-ar fi plăcut să existe un element declanșator pentru o răzbunare, o revoluție, o schimbare a modului de a vedea situația. În schimb, am dat peste personaje multumite cu ceea ce se întâmplă. Acțiunea se petrece în ținutul Garner, iar personajul principal este Tierney James, o fată de 16 ani ce îsi va petrece anul de grație în sălbăticie alături de câteva fete de aceeași vârstă. Nu mi-a plăcut deloc ce s-a întâmplat in anul de grație, cum au reacționat personajele feminine și cele din exterior. Cu toate acestea, acțiunea mi s-a părut alertă, astfel încât am reușit să termin cartea în 2 zile. Chiar dacă m-a enervat în multe situații, a avut ceva ce m-a făcut să continui și m-a intrigat în aceeași măsură.

2023-03-01 03:38:17

0

Mai tarziu - Stephen King

Mai tarziu - Stephen King

Acțiunea este alertă, se întâmplă o mulțime de lucruri astfel încât parcurgi cu ușurință paginile, dorind să ajungi la finalul poveștii; ��Trecutul se împletește frumos cu prezentul, iar traumele personajului principal sunt astfel explicate și înțelese; ��Jamie Conklin ascunde un secret: poate să vorbească cu morții și sa afle anumite detalii din viața lor. Este interesant cum se rapoartează el și mama sa la acest "talent"(cel puțin în copilăria lui Jamie, atunci când acest adevăr ar putea aduce probleme) ��Din nou, am apreciat modul în care SK a creat personaje umane, chiar dacă vorbim despre o carte horror. De asemenea, a conturat frumos relațiile dintre personaje, lucru care a făcut povestea muult mai frumoasă. ��Cartea mi-a amintit de "Institutul", însă mi-a prezentat o altă versiune a vieții pe care o duc copiii cu astfel de capacități.

2023-03-01 03:21:40

0

Fructul interzis. Casa pacatelor - Elisabeth Naughton

Actiunea a început promițător(o avem în centru pe Natalie, o tânără care vrea să afle ce s-a întâmplat cu prietena sa, cum a murit și cine este vinovatul), dar se transformă într-o poveste de iubire toxică și fără sens, din punctul meu de vedere��. Mi-ar fi plăcut ca autoarea să se axeze pe alt fir narativ, să construiască mai bine personajele principale și să ne dezvăluie mai mult din poveste. Pe lângă faptul că nu am îndrăgit deloc protagoniștii, am găsit dialogul destul de slab și pueril... cred că singurul lucru care mi-a plăcut la această carte a fost faptul că se citește rapid��

2023-03-01 03:20:04

0

Eu sunt 70072 - Lidia Maksymowicz, Paolo Rodari

Anul acesta mi-am propus să citesc mai multe cărți despre istorie, fie ele ficțiuni sau mărturii(pentru că in cazul de față vorbim despre relatarea Lidiei Maksymowicz, o supraviețuitoare a ororilor petrecute în lagărele de concentrare). În ciuda subiectului sensibil, cartea se parcurge rapid, având un stil de scriere simplu și dureros. Chiar dacă începutul nu m-a fascinat, pot spune că finalul mi-a "furat" câteva lacrimi, fiind acel sfârșit care te șochează prin duritatea adevărului.

2023-03-01 03:17:23

1

Fetele care ard - C.J. Tudor

Fetele care ard - C.J. Tudor

Un trecut sângeros, un sat ce ascunde multe secrete, personaje ce știu mai multe decât lasă să se vadă și o protagonistă ce ajunge în mijlocul acestor evenimente. Reverendul Jack și fiica sa, Flo, ajung în Chapel Croft, un oraș martir unde nimic nu este ceea ce pare. Autoarea îți oferă mici indicii în legătură cu întâmplările sângeroase din roman, însă apoi îți spulberă ipotezele și te face să îți pui întrebări. Ritmul alert nu le lasă să lași cartea din mână, iar fiecare dezvăluire te îngrozește��

2023-03-01 03:14:57

0

Al Punto - Anamaria Ionescu, Radu Costescu

Acțiunea urmărește o crimă sângeroasă și brutală înfăptuită în Spania, crimă ce are în centru un bucătar cunoscut și faimos de origine română. Desi avem câțiva suspecți, lucrurile nu sunt atât de simple precum ar părea, iar adevărul pendulează între trecutul și prezentul personajelor principale. Cei doi autori plasează subtil indicii despre adevaratul criminal, astfel încât memoria cititorului este pusă la încercare���� Mi-a plăcut modul în care trecutul s-a împletit cu prezentul, cele două planuri narative reușind să păstreze misterul din jurul crimei și făcând acțiunea mult mai interesantă.��

2023-03-01 03:13:47

0

Accidentul - Nicholas Sparks

Accidentul - Nicholas Sparks

Cartea din imagine îi are în centru pe Miles și pe Sarah, doi oameni cu inimi rănite ce ajung să descopere că uneori este bine să lași trecutul in urmă și să privești spre viitor. Atmosfera, personajele, intrigile și secretele fac din cartea lui Nicholas Sparks un roman ce te va emoționa și pe care nu îl vei uita.☺️ Ca de fiecare dată, mi-a plăcut faptul că autorul nu s-a concentrat numai pe personajele principale și pe povestea de iubire dintre ele, ci și pe familiile lor, pe evenimentele ce le-au schimbat viața.

2023-02-27 07:17:54

0

Sotia plantatorului de ceai - Dinah Jefferies

Cartea o urmărește pe Gwendolyn Hooper, o tânără ce se căsătorește cu Laurence, un bărbat mai în vârstă ce încearcă să își refacă viața după moartea primei sotii. Lăsând în urmă Anglia, aceasta ajunge în Ceylon, loc renumit pentru plantatiile sale de ceai, dar și pentru diferențele dintre oamenii albi și cei negrii. Totodată, personajul principal află că este înconjurată de secrete, iar nimeni nu este așa cum pare a fi. Mi-a plăcut misterul în care este învăluită cartea, dar și faptul că nu aflăm adevărul complet decât în ultimele pagini.

2023-02-27 07:16:17

0

O femeie isi face un plan - Maye Musk

O femeie isi face un plan - Maye Musk

Nu mă așteptam să îmi placă atât de mult cartea asta deoarece nu știam nimic despre subiect, iar cărțile de dezvoltare personală nu sunt neapărat genul meu de lecturi. Povestea lui Maye a fost emoționantă, plină de încercări și greutăți. Este incredibil cum o femeie ce nu a avut parte de sustinere(emotionala sau financiară) a reușit să realizeze atât de multe lucruri, doar având în minte un plan bine pus la punct.

2023-02-27 07:15:23

0

Soacra - Sally Hepworth

Soacra - Sally Hepworth

Deși ma așteptam să fie un thriller care să mă țină cu sufletul la gură, am descoperit o poveste de familie încărcată cu suferință și frustrare, lucruri nespuse și așteptări neîndeplinite. Nu pot sa spun că am îndrăgit personajele, cu toate că au fost momente in care le-am înțeles acțiunile sau perspectivele. Deși acțiunea se rotește în jurul unei crime, am observat faptul că descoperirea personajelor joacă un rol mult mai important decât răspunsul la întrebarea "ce s-a întâmplat de fapt cu Diana?"

2023-02-27 07:14:36

0

Cealalta sora Bennet - Janice Hadlow

Cealalta sora Bennet - Janice Hadlow

M-am simtit foarte bine citind “Cealalta sora Bennet”, carte ce o are in centru pe Mary, un personaj caruia nu i-am acordat atentie atunci cand am citit “Mândrie si prejudecata”. Cu toate ca se poate observa diferenta dintre stilurile de scriere ale celor doua autoare, nu am fost deloc deranjata(deoarece Janice Hadlow chiar a reusit sa ma cucereasca cu povestea sa��). M-am regasit destul de mult in Mary si pot spune ca am admirat modul in care a luat decizii de-a lungul romanului. Desigur ca au fost cateva personaje pe care nu le-am indragit, insa am inteles motivele pentru care au facut si ele parte din poveste.��

2023-02-27 07:09:24

0

La revarsatul zorilor - Bogdan Ispas

La revarsatul zorilor - Bogdan Ispas

“La revărsatul zorilor” urmărește două personaje principale feminine, personaje a căror viață se intersectează într-un mod neașteptat: Lara și Luna. Fiecare fată ascunde câte un secret, iar acțiunea devine astfel mult mai captivantă; în timp ce Luna ajunge într-un loc necunoscut, iar oamenii se tem de înfățișarea și frumusețea ei, Lara își trăiește propria neputință în fața destinului. Am adorat atmosfera romanului, iar magia a fost un element nelipsit din poveste✨. De asemenea, mi-a plăcut faptul că avem atât personaje pozitive, cât și personaje negative, iar protagonistele au atât calități, cât și defecte

2023-02-27 07:08:31

0

Prieteni cu beneficii - Vi Keeland

Prieteni cu beneficii - Vi Keeland

Natalia și Hunter se întâlnesc la nunta celor mai buni prieteni, iar povestea începe să prindă contur. Deși ambele personaje ascund un trecut dureros, povestea Nataliei este mult mai vizibilă pentru cei din jur, în timp ce Hunter reușește să își ascundă trecutul cu ajutorul umorului. Mi-au plăcut dramele din carte, iar stilul de scriere al autoarei a fost pe gustul meu(fiind prima carte pe care o citesc de la Vi Keeland, am avut emoții��).

2023-02-27 07:07:35

0

Ultimul trandafir din Shanghai - Weina Dai Randel

����Ernest, un evreu refugiat, ajunge în Shanghai sperând la o viață mai bună pentru el și pentru sora sa. Cu toate acestea, într-o perioadă macinată de război, nimeni nu se gândește la drama prin care el și alți refugiați sunt nevoiți să treacă pentru a se salva. ����În anul 1940 viața locuitorilor din Shanghai este dată peste cap, trupele japoneze ocupând orașul și instalându-și propriile legi. Și lumea lui Aiyi este afectată, afacerile mergând prost iar presiunea familiei fiind din ce în ce mai mare. ����O poveste de dragoste complicată, multă suferință și durere. ����Mi-au plăcut personajele, cu toate că Aiyi a fost destul de egoistă în anumite contexte. ����A fost prima întâlnire cu stilul de scriere al autoarei, dar pot spune că am rămas plăcut surprinsă��.

2023-02-27 07:06:31

0

Partener in crima dragostei. Spionul din viata mea - Ela E.H.

Ce mi-a plăcut: ����stilul de scriere este lejer și alert; ����povestea se dragoste este simpatică și frumos construită; ����misterul în care este învăluită cartea. Ce nu mi-a plăcut: ����Mă așteptam să fie mult mai dezvoltat subiectul spionajului, să aflăm care sunt misiunile personajelor și cum au ajuns în acel punct; ����Faptul că personajele treceau mult prea repede de la o stare la alta.

2023-02-27 12:09:09

0

Saruturi si croissants - Anne-Sophie Jouhanneau

De ce să citești această carte? ��Acțiunea se petrece la Paris, iar povestea de iubire este tareee adorabilă��; ��Avem o poveste despre balerine, subiect pe care nu l-am mai întâlnit în alte cărți de acest gen; ��Atmosfera te duce cu gândul și sufletul la vară, iubire și speranță; ��Mia este protagonista pe care o vei îndrăgi��.

2023-02-27 12:08:17

0

Noir de Brasov - Tony Mott, Bogdan Hrib

Noir de Brasov - Tony Mott, Bogdan Hrib

Zece povestiri reunite Tony Mott și Bogdan Hrib într-un volum captivant, misterios și plin cu răsturnări de situație. Cu toate că poveștile au subiecte diferite, am simțit o atmosferă asemănătoare, un stil de scriere la fel de intrigant și personaje interesante în aceeași măsură. Sunt de părere că această îmbinare a povestirilor se datorează orașului în care se petrec evenimentele- Brașov❤️. Răpiri și morți suspecte, sentimente reprimate, povești regăsite după ani de suferință- acestea sunt elementele ce fac din acest volum o lectură care te va ține cu sufletul la gură.

2023-02-27 12:07:19

0

12 saptamani pentru a cuceri un Lord - Sophie Irwin

Cartea m-a dus cu gândul la “Mândrie și prejudecată”, cu toate că stilul de scriere al autoarei este diferit de al lui Jane Austen. Deși vorbim despre o poveste cu lorzi, avere, moșteniri și prejudecăți, autoarea se folosește de un limbaj actual, iar povestea devine mult mai interesantă. Am adorat personajele și povestea de iubire!��

2023-02-27 12:06:15

0

Barbatii sunt niste porci - Rodica Ojog-Brasoveanu

Cartea a constituit prima întâlnire cu stilul de scriere al Rodicăi Ojog-Brașoveanu și pot să spun că m-am îndrăgostit❤️. De mult timp mi-am dorit să încerc ceva scris de ea, însă am tot amânat acest moment. “Barbații sunt niște porci” este o lectură ce m-a captivat de la prima până la ultima pagină. Cu toate că este o colecție de povești, am adorat fiecare cuvânt, dialog și personaj. De asemenea, mi-a plăcut umorul strecurat subtil între paginile cărții✨. Tematica scrierii o constituie iubirile nereușite, iar modul în care sunt descrise acestea m-a uimit❤️.

2023-02-26 02:44:28

1