hosciuc elvira

Membru din 30/09/2015

0

3

Libraria din Teheran - Marjan Kamali

Libraria din Teheran - Marjan Kamali

O carte foarte trista care ne vorbeste despre o iubire pierduta in Iranul din 1953 .Roya si Bahman se intalnesc din intamplare intr-o librarie si de acolo incepe povestea lor de dragoste foarte furmoasa.Insa cand intr-o zi isi dau intalnire intr-o piata din Teheran ,din cauza protestelor nu se mai gasesc si atunci aleg sa urmeze drumuri separate.Roya isi continua viata in America ,se casatoreste si invata sa traiasca in acel mediu nou.Dar soarta face ca Roya si Bahman sa se intalneasca din nou la batranete si sa lumineze tot ce era pana acum in ceata ,dezvaluind secrete ascunse si povesti tulburatoare.Recomand !

2024-05-14 06:23:29

0

Blestemul marii - Shea Ernshaw

Blestemul marii - Shea Ernshaw

Una dintre cartile care m-a fascinat si uimit. O carte fantasy ,cu multe lucruri paranormale si ingrozitoare care se abat asupra orasului Sparrow.An de an incepand de acum 200 de ani in urma ,surorile Swan cauta razbunare orasului pentru inecul lor in ocean ,sub acuzatia de a fi vrajitoare.Acestea incepand cu solstitiul de vara pana la sfarsitul acestuia ,sufletele lor poposesc in trupurile a 3 fete si fiecare ineaca cate un baiat .Asta se intampla si acum .Penny Talbot crede in blestem ,de aceea lucrurile se complica cand apare Bo ,un baiat chipes pe care cele trei surori Swan , Marguerite,Aurora si Hazel pun ochii dorind sa fie al lor.Penny va fi nevoita sa faca o alegere pe cine sa salveze ,pe sine sau pe Bo? Oare vor iesi toate secretele si misterele la iveala ,ce se va intampla in acest sezon Swan cu totul unic? O poveste magica plina de mister ,curaj ,si o poveste de dragoste complicata . Recomand cartea din tot sufletul si vă va lasa cu gura cascata!

2024-05-03 05:04:44

0

Femeile Weyward - Emilia Hart

Femeile Weyward - Emilia Hart

Aceasta carte te copleseste incepand cu prima pagina.Cuprinde trei perspective din ani si secole foarte diferite ,unul din 1619 ,din 1942 si din 2019 a trei femei foarte puternice si curajoase care trec prin diverse aventuri fiind legate de ceea ce au in comun si anume sangele Weyward al unui neam total unic.Am descoperit in aceasta carte cata putere au femeile intr-o lume inconjurata numai de secrete si pericole si te poarta intr-o lume magica care este impresionanta. Recomand cartea cu mare drag si pot spune ca iti ramane in minte mult dupa ce o citesti.

2024-04-27 06:42:14

0

Istoricul tau de navigare