Andreia5

Membru din 07/02/2021

0

2

Mai-mult-ca-trecutul. Jurnal: 31 august 1988 - 12 decembrie 1989 - Ana Blandiana

O întâlnire mult dorită cu mine însămi cea din perioada aceea.Este jurnal,cu tușa și sensibilitatea doamnei Blandiana, dar devine prin lectură, fundal pentru călătoria mea din acea vreme dificilă pe care am trecut o cu bine având o familie cu principii morale puternice,o familie cu iubire necondiționată față de copiii ei și o familie cu o biblioteca impresionantă. Libris mi a mai înlesnit aceste calatorii de suflet,Adina Popescu și ale ei povestiri de vacanță și de pe calea Moșilor,Mircea Cartarescu,și Ioana Pavelescu cu inocentii din Brașov. Pentru mulți cititori care erau adolescenți atunci și care doresc sa mențină transparentă fereastra spre trecut si spre ei înșiși, aceasta carte este încă un ajutor. Pentru cei care sunt foarte tineri,e o carte de istorie minunată. Pentru cei care vor sa uite acea perioadă din varii motive...e simplu,o evită. Mulțumesc Ana Blandiana. Câte comori mai aveți de adus la lumina?Mulțumesc Libris,de încredere, informații clare, suport în caz de nevoie, coletul impecabil cu 3 exemplare. Oare ce călătorie va fi următoarea?

2023-11-28 05:01:29

0

Vine vacanta cu trenul din Franta - Adina Popescu

A fost asa cum ma așteptăm. Ma informasem de pe site, m a atras și titlul,iar cititul a fost cadoul pe care mi l am oferit. Când ești copil,îți trăiești copilăria. Când simți nostalgie pentru acea perioada,înseamnă că deja ai pășit în alta etapa a vieții și conștientizezi ca ea,copilăria,a rămas departe, sau adânc în sufletul tău. Și ce bine e atunci sa ai astfel de cărți. Voi mai lua de la dvs și alte cărți ale Adinei Popescu și ale altor scriitori în ale căror scrieri ma regăsesc. Mulțumesc Adina Popescu. Mulțumesc Libris

2023-03-18 07:52:58

0