Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Cum sa comunici in mod legal sau dreptul publicitatii

De (autor): Elena Grecu , Andreea Rusu , Andreea Tigau

0
(0 review-uri)
Cum sa comunici in mod legal sau dreptul publicitatii - Elena Grecu, Andreea Rusu, Andreea Tigau

Cum sa comunici in mod legal sau dreptul publicitatii

De (autor): Elena Grecu , Andreea Rusu , Andreea Tigau

0
(0 review-uri)
     Cartea “Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii” scrisa de catre trei dintre cele mai bune cunoscatoare ale dreptului publicitatii, Elena Grecu, Andreea Rusu si Andreea Tigau, se doreste a fi un ghid complet care sa vina in sprijinul atat al companiilor de media si marketing, dar si al clientilor acestora. 
    Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicitatii ar trebui sa o citeasca inainte de a transmite brief-ul catre echipa, fiind sigur, astfel, ca bugetul clientului este folosit in mod eficient, iar campania va fi de succes pentru toate partile implicate in acest proces. 
    Cartea este recomandata in aceeasi masura si consumatorilor, autoarele tratand subiecte cum ar fi reducerile de sezon si modalitatea in care acestea sunt semnalizate de catre comercianti, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca si consumatori, trebuie sa le cunoastem pentru a le putea identifica.
     
    Fragment:
 
    “Dreptul la viata privata se intersecteaza cu alte drepturi, printre care si libertatea presei. Conform art. 30 alin. (6) din Constitutia Romaniei, libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanei si nici dreptul la propria imagine.
    Presa a fost considerata ca fiind cel mai important mijloc materializare a drepturilor cetatenilor de a gandi, de a vorbi si publica gratuit. Presa influenteaza opinia publica.
    Unele tari au abordat diferit aplicarea acestui drept in cazul persoanelor publice. Franta si Belgia adera la principiul consimtamantului persoanei publice, in timp ce Germania considera ca este permisa fotografierea fara consimtamant, de catre presa, cu mici exceptii.
    Ar fi necesar sa se puna in balanta, de la caz la caz, daca dreptul la libera exprimare aduce atingere dreptului la viata privata si dreptului la imagine. În cazul persoanelor publice dreptul la imagine nu se aplica ca si in cazul celorlalte persoane, in anumite situatii.
    Imaginea exprima caracteristicile exterioare, fizice ale persoanei si nu insusiri comportamentale. Este vorba de trasaturile fizice ale persoanei, dar notiunea a fost extinsa si la voce, care este considerata a fi un atribut al personalitatii.
    Mult mai bine a fost definit dreptul la imagine in legea referitoare la Dreptul Publicitatii din Indiana, adoptata in 2012, care prevede ca sunt protejate: „ name, voice, signature, photograph, image, likeness, distinctive appearance, gestures or mannerisms". („nume, voce, semnatura, fotografie, imagine, portret, aparitie distinctiva, gesturi sau particularitati").”
Citeste mai mult

-18%

PRP: 44.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

36.08Lei

36.08Lei

44.00 Lei

Primesti 36 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

     Cartea “Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii” scrisa de catre trei dintre cele mai bune cunoscatoare ale dreptului publicitatii, Elena Grecu, Andreea Rusu si Andreea Tigau, se doreste a fi un ghid complet care sa vina in sprijinul atat al companiilor de media si marketing, dar si al clientilor acestora. 
    Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicitatii ar trebui sa o citeasca inainte de a transmite brief-ul catre echipa, fiind sigur, astfel, ca bugetul clientului este folosit in mod eficient, iar campania va fi de succes pentru toate partile implicate in acest proces. 
    Cartea este recomandata in aceeasi masura si consumatorilor, autoarele tratand subiecte cum ar fi reducerile de sezon si modalitatea in care acestea sunt semnalizate de catre comercianti, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca si consumatori, trebuie sa le cunoastem pentru a le putea identifica.
     
    Fragment:
 
    “Dreptul la viata privata se intersecteaza cu alte drepturi, printre care si libertatea presei. Conform art. 30 alin. (6) din Constitutia Romaniei, libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanei si nici dreptul la propria imagine.
    Presa a fost considerata ca fiind cel mai important mijloc materializare a drepturilor cetatenilor de a gandi, de a vorbi si publica gratuit. Presa influenteaza opinia publica.
    Unele tari au abordat diferit aplicarea acestui drept in cazul persoanelor publice. Franta si Belgia adera la principiul consimtamantului persoanei publice, in timp ce Germania considera ca este permisa fotografierea fara consimtamant, de catre presa, cu mici exceptii.
    Ar fi necesar sa se puna in balanta, de la caz la caz, daca dreptul la libera exprimare aduce atingere dreptului la viata privata si dreptului la imagine. În cazul persoanelor publice dreptul la imagine nu se aplica ca si in cazul celorlalte persoane, in anumite situatii.
    Imaginea exprima caracteristicile exterioare, fizice ale persoanei si nu insusiri comportamentale. Este vorba de trasaturile fizice ale persoanei, dar notiunea a fost extinsa si la voce, care este considerata a fi un atribut al personalitatii.
    Mult mai bine a fost definit dreptul la imagine in legea referitoare la Dreptul Publicitatii din Indiana, adoptata in 2012, care prevede ca sunt protejate: „ name, voice, signature, photograph, image, likeness, distinctive appearance, gestures or mannerisms". („nume, voce, semnatura, fotografie, imagine, portret, aparitie distinctiva, gesturi sau particularitati").”
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one