headerdesktop ziualibris21mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile ziualibris21mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Plaseaza comanda si alege-ti CADOUL!

Reduceri - Transport GRATUIT peste 75 lei

CADOURI la alegere!

Comanda acum!

Cu ce se mananca de fapt Makertingul

De (autor): Attila Birtha , Daniela Suhanea

0
(0 review-uri)
Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha
Rasfoieste

Cu ce se mananca de fapt Makertingul

De (autor): Attila Birtha , Daniela Suhanea

0
(0 review-uri)
Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi

Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc. S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare. Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect. Si atunci incepem sa vorbim despre marketing.
 
Ce inseamna marketingul astazi? Ce face mai exact un specialist in domeniu si mai ales ce poti face tu? Cum construiesti o cultura orientata catre client? Cum auditezi strategia actuala si afli daca a fost buna sau trebuie sa schimbi concepte intregi? Care sunt valorile propuse si misiunea? Care ar trebui sa fie politica ta preturi? Iti cunosti competitia? Cum elaborezi un plan de marketing, pas cu pas? Cum stabilesti un buget de marketing si ce rezultate ar trebui sa-ti aduca? Sunt numai cateva din intrebarile la care iti raspund detaliat Daniela Suhanea, CEO franc.agency, cu peste 13 ani de experienta in crearea, implementarea si coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online si offline, la nivel national si international, si Attila Birtha, CEO proClick (din 2004), care a ajutat la imbunatatirea prezentei in mediul online a mai multor branduri cunoscute din Romania (eJobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro s.a.).
Citeste mai mult

39.90Lei

39.90Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi

Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc. S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare. Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect. Si atunci incepem sa vorbim despre marketing.
 
Ce inseamna marketingul astazi? Ce face mai exact un specialist in domeniu si mai ales ce poti face tu? Cum construiesti o cultura orientata catre client? Cum auditezi strategia actuala si afli daca a fost buna sau trebuie sa schimbi concepte intregi? Care sunt valorile propuse si misiunea? Care ar trebui sa fie politica ta preturi? Iti cunosti competitia? Cum elaborezi un plan de marketing, pas cu pas? Cum stabilesti un buget de marketing si ce rezultate ar trebui sa-ti aduca? Sunt numai cateva din intrebarile la care iti raspund detaliat Daniela Suhanea, CEO franc.agency, cu peste 13 ani de experienta in crearea, implementarea si coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online si offline, la nivel national si international, si Attila Birtha, CEO proClick (din 2004), care a ajutat la imbunatatirea prezentei in mediul online a mai multor branduri cunoscute din Romania (eJobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro s.a.).
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one