eBook Introducere in creativitatea publicitara
De (autor): Sorin Preda
O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului semnate intre altii de Peninou Newman Sullivan Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc dar si din cel francez sau american sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.
Cuprins: Ideea - singurul minereu necotat la Bursa - Sintaxa creativitatii publicitare - Creativitatea sau provocarea de idei noi - Pragmatica ideilor publicitare - Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului - Exercitii de mobilitate creativa
18.95Lei
18.95Lei
Primesti 18 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Disponibil
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului semnate intre altii de Peninou Newman Sullivan Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc dar si din cel francez sau american sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.
Cuprins: Ideea - singurul minereu necotat la Bursa - Sintaxa creativitatii publicitare - Creativitatea sau provocarea de idei noi - Pragmatica ideilor publicitare - Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului - Exercitii de mobilitate creativa
Detaliile produsului
- Categoria: Economie
- Autor: Sorin Preda
- Editura: POLIROM
- Colectie: Collegium
- Formate: EPUB, PDF
- ISBN ePub: 978-973-46-2462-1
- ISBN PDF: 978-973-46-2463-8
- Cod: EPM978-973-46-2235-1
De pe acelasi raft
Rating general al produsului
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!
Review-uri
1 din 1 de rezultate