Out of Nowhere: The Inside Story of How Nike Marketed the Culture of Running
De (autor): Geoff Hollister
Out of Nowhere: The Inside Story of How Nike Marketed the Culture of Running
De (autor): Geoff Hollister
Offers an account of how Nike became the world's largest sports and fitness company. This book provides a glimpse into the first 33 years of Nike - from its humble beginnings to its modern guise as a global giant.
-10%
transport gratuit
PRP: 144.31 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
129.88Lei
129.88Lei
144.31 LeiPrimesti 129 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Livrare in 2-4 saptamani
Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Offers an account of how Nike became the world's largest sports and fitness company. This book provides a glimpse into the first 33 years of Nike - from its humble beginnings to its modern guise as a global giant.
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!